Jenolan Caves - Reisverslag uit Jenolan Caves, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu Jenolan Caves - Reisverslag uit Jenolan Caves, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu

Jenolan Caves

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Jan&Inge

28 Juli 2014 | Australië, Jenolan Caves

We zaten in de auto en ik zij tegen mama dat ik moest overgeven en toen stopte Jan de auto en ik stapte uit en ik moest gelijk overgeven roos die was zo bang dat ze me niet meer wou aanraken 10minuten. Later waren we er we gingen tickets kopen we gingen in de Lucas cave we mochten niet eten of drinken want ander ruiken de ratten het en dan kunnen ze het eten of drinken dan gaan ze aan de lichtkabels kauwen en dan kunnen we niks meer zien.we zitten op de helft en hij zegt(de gids)dat de leuning heel koud is dat komt van de vleermuizenplas maar toen zij de gids dat het gewoon vochtigheid is want daar is 97%vochtigheid en als je die leuning heel lang hebt aangeraakt kan je over je wangen wrijven en dat prikt dan een beetje.
Na de lucas cave gaan we een grot in daar zijn de zelfde regels we gaan een trap op toen ging Jan van mama en Roos een foto maken en toen van mij toen gingen we naar een platform waar je naar boven kon kijken toen gingen Roos en ik er uit want we waren klaar en roos die deed perongelijk de deur dicht en Jan en mama zaten er nog in dus toen roepte Roos en ik Jan en mama dus die kwamen.We zitten weer in de auto en toen schreeuwde mama EEN WALIBI!!!!!!!jan die remde gelijk iemand achter ons had iets en voerde het aan de Walibi toen gingen zij weg en Jan zij Daan pak de appel ik stapte uit en zocht in Jan zijn tas ik zag de appel niet dus ik pakte de rozijnen we gingen hem heel eventjes voeren en toen kwam er nog een Walibi toen stapte Jan,Roos en ik uit en toen gingen we hun voeren en toen reden we weg.
EINDE!!!
Schrijver:Daan
Datum:28juli 2013
Achternaam:Huizinga

  • 31 Juli 2014 - 15:47

    MarjolijnDe:

    Wauw Daan,...
    Wat maken jullie veel mee zeg!
    Super gaaf een Walibi zien. Vond je de grotten niet eng?
    Groetjes!!!

  • 31 Juli 2014 - 22:03

    Oma Lachen Hanni:

    Prachtig verhaal , Daan. Het leukste vind ik al jullie foto's !!!
    Veel plezier met jullie volgende avontuur...

  • 01 Augustus 2014 - 03:56

    Jan&Inge En Roos&Daan:

    @juf Marjolijn ik vond grotten niet eng. Ik vond ze juist heel cool. En ik mis je een beetje. Die olifanten bij jullie waren zeker heel lief! Dat zou ik ook wel eens willen doen.

    @oma Lachen heel erg bedankt en dank je wel

    @oma Koudstaal als je weggaat geef je een hug. Dat is een knuffel. Thor wilde dat voor de grap ook bij Roos doen maar die trok toen een heel vies gezicht.

  • 03 Augustus 2014 - 14:16

    Opa En Oma H:

    Hallo Daan,
    Goede beschrijving. Lijkt mij ook niet echt eng. Het engste vond ik jullie groepsfoto, met die oplichtende ogen!

  • 03 Augustus 2014 - 14:34

    Oma Anneke:

    Wat een enge grotten waren dat. Jullie leken zelf ook een beetje eng met die rare ogen!
    Jullie beleven wel hele bijzondere dingen, ik had nooit gedacht dat Australié zo leuk zou zijn of komt het soms door jullie leuke reisverslagen?
    Nog heel veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan&Inge

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7098

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Australie

Landen bezocht: