Koala Hospital - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu Koala Hospital - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu

Koala Hospital

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Jan&Inge

30 Juli 2014 | Australië, Port Macquarie

Hallo allemaal dit stukje gaat over het koalahospital ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden. Hier begint het. Het was er best klein maar gezellig. Wie liepen langs de hokken maar er was nog niet zo veel bijzonders te zien behalve Xavier. Hij lag te slapen op de grond echt cute en toen ik perongelijk tegen de rand aan knalde werd hij wakker en schrok hij klamde zich aan de boom vast.
Xavier had glamidia aan zijn ogen waardoor hij alleen nog maar vooruit kon kijken. Hij was geopereerd zodat hij niet blind zou worden. Toen waren we even klaar we wouden ook de koala's wakker zien dus moesten we wachten tot 3 pm omdat dan de rondleiding begon. In de tussentijd gingen we naar een stom oud huis dus het verdiend het niet om uitgebreid over te praten dus oké inmiddels 3 pm. We kwamen op een open plek waar iedereen moest wachten en met iedereen bedoel ik mensen die daar ook waren voor de rondleiding. We gingen alle koala's af maar we begonnen bij de beroemde Barry. Toen hij werd gevonden was hij heel ziek ze dachten dat hij nog maar een week zou leven maar hij leeft nu al langer dan 3 jaar in het ziekenhuis. Hij zal nooit meer de wildernis ingezet worden vanwege zijn boggel. Tijdens de rondleiding werden ze gevoert met sojamelk en medicijnen. Daarnaast zat een koala glamidia aan zijn bibs echt zielig hij moest kontinu plassen. Er was ook een Steve als hij gevoert werd was hij altijd super druk hij de mensen heel stevig vasthouden en trekken echt super lollig. Aan het einde van de weg was Xavier. Hij wou niet gevoert worden hij wou doorslapen. Er was ook z'n stomme jongen domme en stomme en vervelende opmerkingen maakte echt super irritant. En aan het einde werd Barry naar een speciale slaapplaats hij was al 21 jaar echt oud dus voor een koala. Dit was het einde van het koalahospital stukje.

Door onze speciale verslaggever
Roos Huizinga

• 05 Augustus 2014 - 16:22

Opa En Oma Koudstaal:

Wat grappig dat je zoveel weet van de koala's. Je kunt er zelf wel aan de slag als verzorgster. Welke koala vond je eigenlijk het liefst? En ja ook in Australië zijn er van die irritante jongens....We hebben genoten van je stukje en kijken nu al uit naar het vervolg.

• 05 Augustus 2014 - 18:26

Opa En Oma H:

Jouw beschrijving gaf ons een goed beeld van wat er zich zoal afspeelt in zo'n ziekenhuis.
    Ga door met die speciale verslaggeving. Misschien wordt dat wel je toekomst.