Australian zoo PART 2 - Reisverslag uit Landsborough, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu Australian zoo PART 2 - Reisverslag uit Landsborough, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu

Australian zoo PART 2

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Jan&Inge

04 Augustus 2014 | Australië, Landsborough

nu gingen we even kijken bij de common Wombats maar die zag je niet dus gingen we kijken bij de zuid harige neus Wombats en er gingen er twee vechten en één daarvan had maar één oog.En die ging hele tijd ze tanden laten zien en een geluid maken zoals ssssshhhhh .Toen zagen we een hele mooie arend hij was echt cool. Toen kwamen we in soort van groots kooi we zagen twee mooie vogels paren en daarna gingen ze snavel tegen snavel doen. Toen kwamen we bij de rode kangoeroes het leken net schapen je mocht ze gewoon aaien ze waren erg lief. Toen kwamen we bij een ander koala verblijf we gingen door een deur we waren nog steeds buiten we zagen twee koala's maar toen we daar wouden gaan kijken maar toen werd het afgesloten toen gingen we verder en daar mocht je één koala aaien Jan vond dat echt super tof!!!!!!! En ik ging met kwikkie op de foto. En toen gingen we naar één koala en daar mocht je met hem op de foto en ik mocht hem vasthouden hij was best zwaar. Toen gingen we naar vogels er waren twee hele mooie vogels en die stonden echt dichtbij daarna waren nog twee vogels ze waren een beetje rozig en liepen best snel. Toen gingen we naar de emoes dat deze ook niet achteruit kon lopen net als de casuaris. Toen gingen we naar de rode panda en ik ging toen een top tien maken van mijn lievelingsdieren op nummer 1:tijger ,nummer2: koala, nummer3: vogelbekdier, nummer4: Walibi, nummer5: dingo,nummer6: rode panda, nummer7: wolf,nummer8:mierenegel, nummer9: wombat, nummer10: toekan.toen kwamen we bij de tijgers mijn lievelingsdier de drie verzorgers waren een man en twee vrouwen één tijger had maar één oog maar ze waren heel lief want de tijgers die kwamen naar de verzorgers toe en ging gewoon bij hun kroelen en knuffelen echt lief en raar want dat die tijgers zijn zo tam dat ze gewoon mogen worden geknuffeld en geaaid. Toen gingen we weer op de terugweg en toen ging Jan de RSV shirts halen en toen gingen Roos en ik op de foto met het RSV shirt hoe roos en ik de koala aaide.

EINDE
Van de geweldige verslaggever Daan

• 16 Augustus 2014 - 10:41

Opa H:

Ha die Daan,
    Dat is nog eens een dierentuin nietwaar? Iets om nooit meer te vergeten. Nu heb jij iets meegemaakt, waar al je schoolkameraadjes alleen maar van kunnen dromen. Dat levert vast wel weer een aantal mooie spreekbeurten op.
    Groetjes van opa en oma (ook aan de anderen)

• 17 Augustus 2014 - 14:41

Opa En Oma Koudstaal:

Je bent wel een echte geluksvogel Daan. Want van de top 10 voor dieren heb je alle exemplaren gezien. Wij wisten ook niet dat er knuffeltijgers in het echt bestaan. Weet ook niet of we dat zouden durven. Stoer hoor dat je zelf een koala hebt vastgehouden. Het was een leuk verhaal. Je bent een echte verslaggever, want het was net of wij er zelf bij waren