Een half jaar later - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu Een half jaar later - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu

Een half jaar later

Door: Daan, Roos, Jan en Inge

Blijf op de hoogte en volg Jan&Inge

09 Februari 2015 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Inmiddels is ons avontuur in Australie een half jaar oud en zijn we het ergste wow-gevoel te boven. Australie heeft ons hart veroverd en we volgen alles wat Down-Under gebeurd met extra belangstelling. We hebben een wand gemaakt met Australie souvenirs; van foto tot een gratis plattegrond, van koalapoep tot kotszakje. Elke dag lopen we langs deze herinneringen, herinneringen aan een memorabele vakantie. Het levert altijd een glimlach op.
Een fractie van wat je in Australie kan doen, hebben we gedaan en we zijn nu al overladen met indrukwekkende momenten. En als we beginnen te roepen wat we het allerleukst vonden houden we niet meer op. Natuurlijk bestaan bijzondere vakantieherinneringen bij de gratie van de intensiteit waarmee je dingen met elkaar beleeft. Wat maakt dat kleine ontdekkingen zoals de toad in the hole, creatieve on the road-spelletjes zoals woorden maken van een melkpak of grappige gebeurtenissen zoals bij het rechtsaf slaan Jan steevast de ruitenwisser aanzette, minstens zoveel bijdragen aan het speciale gevoel. Het gevoel dat Australie een speciaal land is en wij ons prettig voelen. En ow yeah, we gaan zeker nog een keer terug (al moeten we daar heel lang voor sparen…).

Als toetje lezen we nu regelmatig ons reisverslag door. De afwisseling van ons aller verslagen, de vertellingen van de grappige en wonderbaarlijke momenten geven onze vieropeenreis in al zijn facetten weer. Bedankt trouwe lezers, voor alle commentaren, het was leuk om te merken hoezeer jullie met ons meeleefden. En wij hebben onze belevenissen met plezier geschreven!

Daan, Roos, Jan en Inge.