Roos-lag - Reisverslag uit Turrella, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu Roos-lag - Reisverslag uit Turrella, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu

Roos-lag

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Jan&Inge

22 Juli 2014 | Australië, Turrella

Hallo allemaal in dit stukje ga ik het
hebben over ons 1e huisje.
Dinsdag ochtend zijn we aangekomen
in het huisje. Het was echt superkoud
dat komt door dat het zo vroeg was
en natuurlijk de winter. Nou we zijn
ook naar de supermarkt geweest.
En op de terugreis kwamen we kaketoes
tegen. En toen heb ik geslapen
omdat ik mijn ogen niet meer open
kon houden. Daan en Jan zijn terwijl ik
sliep in de hot tub. Ik ben toen ik weer
wakker was met mama er in geweest.
5 minuten geleden lag ik te lezen en viel
weer bijna in slaap.

Van de slaapverwekkende verslaggever Roos.

  • 22 Juli 2014 - 13:35

    Gijs:

    Leuk verhaal Roos. Slaap lekker - het is bij jullie alweer half 10 (hier half 2, en warm). Kus!

  • 22 Juli 2014 - 18:27

    Opa En Oma K:

    Van jouw verhaal vielen wij ook bijna in slaap. Gaap gaap (grapje). Nu even pitten dan heb je weer volop PIT xxx

  • 22 Juli 2014 - 19:56

    Opa En Oma H:

    Hallo Roos, Daan, Inge en Jan,
    Tja nu eerst de jetlag zien te overwinnen en daarna te overwinteren?
    Hoe koud is het daar? Ben wel nieuwsgierig.
    Vliegen die kaketoes daar zo rond of zaten ze in een kooitje?
    Enfin wij wachten jullie volgende berichten af. Doei!

  • 23 Juli 2014 - 14:01

    Jan:

    Het is hier heerlijk winter. Mooie blauwe lucht, rond de twintig graden. 's Avonds en 's morgens wel fris en vroeg donker. Half 6! Gisteren kwamen wel zelfs nog ibissen tegen in het wild! Tschüss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan&Inge

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 7122

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Australie

Landen bezocht: