Dolfijn bij de dolfijnen - Reisverslag uit Tin Can Bay, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu Dolfijn bij de dolfijnen - Reisverslag uit Tin Can Bay, Australië van Jan&Inge Roos&Daan - WaarBenJij.nu

Dolfijn bij de dolfijnen

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Jan&Inge

11 Augustus 2014 | Australië, Tin Can Bay

Nou we moesten heel vroeg al gaan dus mijn ochtend begon zo: opstaan aankleden snelle boterham en wegrijden maar. Ik werd daar heel moe van want mam werd helemaal gefrustreed echt irri. Nou toen we daar aankwamen was het echt al heel druk. Je mocht in water gaan staan maar je mocht ze nog niet voeren je mocht ze ook niet eens aanraken of aaien. Nou ja dan toch niet. Je moest ook in de rij gaan staan omdat je dan met je eigen familie mocht voeren. Na een aantal minuten mochten wij eindelijk maar je moest eerst je handen in een rood sapje doen wat naar vis rook. Toen pas mocht ik het visje dat silver biddie heette in een bakje aannemen je moest je hand eroverheen doen omdat anders de hele mooie aalscholvers het visje pakte of de pelikanen. Toen waren wij aan aan de beurt, ik mocht als tweede het visje geven. Het was echt cute want hij pakte hem heel voorzichtig aan en weg was hij. Jammer genoeg kwam de moeder met haar kleintje niet het kleintje was 2 of 1 jaar oud. Echt balen dus. Nou dat was het wel z'n beetje.
O wacht toch nog iets ik deed alsof ik een visje had en dat geloofde de aalscholver echt grappig nou dit is weer het van mijn verhaaltje.

Geschreven door Roos Huizinga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan&Inge

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 7138

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Australie

Landen bezocht: